Gyakori kérdések

Mi az a Cinego, milyen filmek elérhetők rajta, és ki üzemelteti?
A Cinegón legálisan nézhetsz online filmeket különböző fizetési konstrukcióban. A filmek korábban a hazai művészmozik műsorán szerepeltek. A honlapot a Mérőmókus Kft. üzemelteti, és magyar függetlenfilm-forgalmazók filmjei érhetők el katalógusunkban. Fontos számunkra, hogy csak minőségi, legtöbbször díjnyertes alkotások szerepeljenek katalógusunkban, a lehető legjobb fordítással, illetve kép- és hangminőséggel.
Mi a különbség az előfizetés, a kölcsönzés és a letöltés között?
Különböző nézői szokásokhoz különböző díjszabást alkalmazunk. Ha csak egy konkrét filmet szeretnél megnézni, akkor azt ajánljuk, hogy a kölcsönzés opciót válaszd (általában 900 Ft), így közvetlenül a böngésződből meg tudod nézni az adott filmet, 30 napig korlátlan mennyiségben (azonban egyes esetekben, fesztivál vagy joglejárat esetén rövidebb ideig). Amennyiben szeretnéd teljesen magadénak tudni az alkotást, válaszd a letöltés opciót (általában 1 300 Ft), így MP4 formátumban le tudod tölteni azt, és örökké a tiéd lehet. Ha pedig több film is érdekel, azt javasoljuk, hogy válaszd a havi vagy évi előfizetés funkciót (1 790 Ft havonta, vagy 18 900 Ft évente), így majdnem az egész katalógusunkhoz hozzáférsz korlátlanul. Az előfizetésnél nem az összes vásárlással elérhető filmünket tudod megnézni, de folyamatosan bővül a kínálatunk. Ezen felül előfizetés esetén egy órán belül csak három filmet tudsz elkezdeni nézni.
Milyen filmek elérhetők az előfizetőknek?
Próbáljuk a lehető legtöbb filmünket elérhetővé tenni az előfizetőinknek, viszont sok esetben a különböző licensz periódusok miatt nem tudjuk mindegyik filmet rögtön elérhetővé tenni. Néha várni kell pár hónapot, hogy letölthetővé vagy előfizethetővé váljon a tartalom. Itt találod meg az előfizetéssel elérhető filmjeink listáját.
Mik a minimum követelmények, hogy gond nélkül nézhessem a Cinegón a filmeket?
A gondtalan filmnézéshez ajánljuk, hogy böngésződ (Google Chrome, Firefox, Safari) legfrissebb verzióját használd, és lényeges, hogy megbízható és gyors neted legyen. Ha nem vagy biztos a feltételekben, ajánljuk, hogy nézd meg az egyik film előzetesét (ehhez természetesen nem kell fizetni még semmit), és ha akadás nélkül megnézted, a filmmel sem lesz gond. Ha lassabb interneted van, a videólejátszóban kézzel be tudod állítani a képminőséget.
Milyen formátumban tudom letölteni a filmeket?
Letöltés esetén MP4 (h264) formátumban kapod meg a filmet, nagyjából 4500 Mbps bitrátával. Két képminőség közül tudsz választani: 1080p (fullHD), illetve 720p (HD), sztereó audiósávval. A filmek megnézéséhez az ingyenes VLC. szoftvert ajánljuk. A fájlok mérete miatt nem alkalmasak arra, hogy mobiltelefonodra vagy a TV-dre közvetlenül töltsd le.
Lehet SMS-sel fizetni a filmekért?
Nem. Kizárólagos fizetési partnerünk a Barion, a fizetéshez bankkártyával vagy Barion felhasználóval kell rendelkezned. A legtöbb nagy kártyakibocsátó bankkártyáját elfogadjuk.
Milyen nyelven elérhetők a filmek?
Legtöbb filmünk eredeti nyelven, magyar felirattal elérhető, viszont főleg gyerekfilmeknél lehetőség van szinkronos verzió kiválasztására is. A különböző verziók között a lejátszóban tudsz váltani.
Hogy tudom a filmeket TV-n vagy projektoron nézni?
Arra az esetre, ha megszabadulnál a gépedet és a TV-det összekötő HDMI kábeltől, az oldal támogatja a Google Chromecast és Apple Airplay protokollt is, így ezekkel könnyen külső forrásra tudod streamelni a filmeket. Az újabb TV-ken pedig a beépített böngészővel is tudod használni a Cinegót. Bizonyos esetekben, ha a felirat nem égetve szerepel a filmen, a Chromecast eszköz hibájából nem jelenik meg a felirat – a hiba kiküszöbölésén dolgozunk.
Tudom használni a Cinegót Magyarországon kívülről is? 
A Cinego elsősorban a hazai nézőket célozza meg, mivel sajnos legtöbbször a forgalmazók csak a filmek magyarországi jogaival rendelkeznek. Vannak filmjeink, amik elérhetők az országhatáron túlról is, ezek külön gyűjteményben is szerepelnek, amit itt tudsz elérni.
Szeretnék filmet vagy előfizetést ajándékozni. Hogy működik ez? 
Használd az Vásárlás ajándékként gombot a film adatlapján, vagy az Előfizetés ajándékozása gombot a főoldalon. Ezután fizess bankkártyával a választott szolgáltatásért, majd kapsz egy kupont e-mailben, amit továbbküldhetsz a kiszemeltednek, vagy ki is nyomtathatod. Az ajándékozott ezután be tudja írni a kupon kódját a rendszerünkbe, és aktiválja a választott szolgáltatást.
Hogy tudom lemondani az előfizetésem?
Ha feliratkoztál és előfizetsz a Cinegóra, akkor minden hónapban (vagy ha évi előfizetésed van, akkor évente) automatikusan levonjuk az előfizetési díjat a számládról. Ha úgy döntesz, hogy lemondod a szolgáltatást, kattints az Előfizetés lemondása gombra a személyes profilodban.
Filmklubot, nyilvános vetítőhelyet üzemeltetek. Vetíthetem a megvásárolt filmet nyilvánosan?
Filmjeinket csak otthoni megnézésre tudod megvásárolni és természetesen nem gond, ha családoddal, szerelmeddel vagy a macskáddal/ku­tyáddal nézed, sőt. Viszont nyilvános vetítésre (kávézóban, kocsmában, kertmoziban, stb.) ez nem biztosít jogot. Ha szeretnél nyilvános vetítés szervezni, írj a cinego@cinego.hu címre, és összekötünk a film forgalmazójával, aki ezt engedélyezni tudja.
Milyen adataimat kezelitek?
Adataid biztonságban vannak nálunk, és csak a legszükségesebbeket tároljuk (név, e-mail cím, vásárlási előzmények), és csak addig az ideig, hogy a legjobb szolgáltatást tudjuk nyújtani neked. Olvasd el Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános Szolgáltatási Feltételeinket.
Valami nem működik, kinek írhatok?
Ha technikai problémába ütköztél, kérlek írj levelet nekünk a cinego@cinego.hu címre, és segítünk. A levélben részletezd problémádat, a géped operációs rendszerét, a böngésződ típusát és a filmet amivel gondod akadt. Ha nem tudod megnézni a kiválasztott filmet, visszautaljuk annak díját.